سیستم وردپرس پشتیبانی آنلاین -
اشتراک گذاری
Facebook Google Plus Twitter Pinterest

سیستم وردپرس پشتیبانی آنلاین
افزونه ای قدرتمند به نام Wp Support Plus برای سیستم تیکتینگ آنلاین در سایت وردپرس و پشتیبانی مشتریان استفاده میشود  , برای نمونه میتوان به سایت ها یا فروشگاه هایی اشاره کرد که در کناره های سایت خود گفتگو انلاین دارند….

شما میتوانید با این افزونه برای سایت خود اراتور انلاین بسازید تا مشتری یا کاربر بصورت انلاین با شما گفتگو بکند تا مشکل یا سوالش حل شود….
بعد ارسال پیام کاربر بلافاصله ایمیل اطلاع رسانی ارسال خواهد شد و در پنل افزونه میتوانید بصورت گرافیکی زیبا پاسخگوی آنها باشید .

سیستم بگونه ای طراحی شده است که برای هر کاربر پنلی مجرا ارائه میکند تا محرمانه بودن اطلاعات رعایت شده و برای سایرین قابل مشاهده نباشد .

هر تیکت دارای یک شماره و ای دی مشخصی می باشد تا تداخلی رخ ندهد و بعد از پاسخ اوپراتور تیکت در پنل کاربران نمایش داده میشود و در صورت نیاز سوالات بعدی نیز توسط کاربر در زیر همان تیکت ادامه پیدا خواهد کرد .

یکی از قابلیت های خوب این افزونه ارسال گفتگو به ایمیل مهمان یا کاربر است..

بصورت پیشفرض منوی افزونه در گوشه چپ سایت نمایش داده  میشود (تغییر موقعیت در پنل افزونه) و با حرکت موس روی آن  منوی جدیدی بصورت کشویی نمایش داده میشود (شماره تلفن ، چت متنی و صوتی اسکایپ )

میتوانید این منو را نیز مدیریت کنید و منوی جدیدی اضافه کنید (لاین ، وایبر و غیره) .

[su_table]

سیستم وردپرس پشتیبانی آنلاین

[/su_table]

توسط
توسط
توسط
توسط
توسط
توسط