پوسته رایگان ماندگار دانلود -
اشتراک گذاری
Facebook Google Plus Twitter Pinterest

پوسته رایگان ماندگار دانلود

با توجه به نیاز کاربران وب پارسی، برای استفاده از پوسته‌های مناسب و استاندارد وردپرس، تیم طراحی ماندگار وب در نظر دارد برای رفع بخشِ کوچکی از نیاز این دوستان، تعدادی پوسته‌ی وردپرس را در موضوع‌های گوناگون، با کیفیت و کارایی بالا طراحی و بصورت کاملا رایگان در اختیار همگان قرار دهد که اولین پوسته‌ی آماده شده توسط این تیم، ماندگار دانلود نام دارد که در ادامه به معرفی این پوسته خواهیم پرداخت.

همان‌طور که از نام ماندگار دانلود پیداست این پوسته‌ی وردپرس مناسب سایت‌های دانلودسنتر می‌باشد که بصورت سه‌ستونه و همراه با ویژگی‌های فراوان طراحی گردیده است. پس از دریافت پوسته ماندگار دانلود از پایین‌ترین بخش این نوشته، نسبت به بارگذاری آن از طریق هاست وردپرس و یا پیشخوان وردپرس خود اقدام کنید.

پس از بارگذاری و فعال کردن پوسته ماندگار دانلود، چنانچه افزونه‌ی WP-PostViews در میان افزونه‌های فعال شما نباشد، پیغامی را برای نصب و یا فعال کردن این افزونه دریافت خواهید کرد که پس از اجرای درخواست، افزونه‌ی WP-PostViews بصورت خودکار از مخزن وردپرس بر روی سایت وردپرسی شما نصب خواهد شد. لازم است بدانید این افزونه برای شمارش تعداد بازدید نوشته‌های شما کاربرد دارد و پیشنهاد می‌شود نسبت به نصب و فعال سازی آن اقدام کنید.

پوسته ماندگار دانلود بصورت کاملا واکنش‌گرا (Responsive) طراحی گردیده است و بیشتر بخش‌های این پوسته براحتی از پنل تنظیمات آن قابل مدیریت کردن هستند.

پوسته رایگان ماندگار دانلود

نکته‌ی مهم: برای استفاده از پوسته ماندگار دانلود نیاز هست لودر انکودر سورس گاردین بر روی سروری که سایت شما را میزبانی می‌کند نصب باشد، چنانچه پس از فعال سازی پوسته، هشداری را پیوسته با نصب لودر دریافت کردید، موضوع را با پشتیبانی هاستینگ خود در میان بگذارید.

توسط
توسط
توسط
توسط
توسط
توسط