قالب ایزومتریک استارت نکست | پوسته startnext

قالب ایزومتریک استارت نکست | پوسته startnext -
اشتراک گذاری
Facebook Google Plus Twitter Pinterest

قالب ایزومتریک استارت نکست | پوسته startnext

قالب شرکتی startnext | قالب چندمنظوره استارت آپ

قالب StartNext بر پایه و اساس طراحی ایزومتریک برای وردپرس ساخته شده است. این قالب مناسب برای سایت هایی همچون : شرکتی ،استارت آپ ها،سایت های خلاقانه، هاستینگ، سئو و بهینه سازی ،معرفی اپلیکیشن ها میباشد. این تم قالب چندین تنوع طراحی منحصر به فرد در پیش نمایش های خانه و سایر صفحات آماده شده است.

اولین طراحی موبایل از موضوع فوق العاده زیبا در تمام انواع صفحه نمایش ها و دستگاه های ظاهر می شود. افراد یا آژانس هایی که وب، موبایل، تجارت الکترونیک، AI، آموزش و یا خدمات متمرکز بر بازاریابی دیجیتال را ارائه می دهند می توانند از قالب StartNext  برای وب سایت کسب و کار خود و یا کسب و کار بعدی خود استفاده کنند. این قالب دارای سرعت لود بالایی میباشد.

سند اثبات خرید ارجینال از تم فارست

قابلیت های قالب استارت نکست

قالب ایزومتریک استارت نکست | پوسته startnext

قالب فوق حرفه ای و زیبای ” استارت نکست” به طور کاملا دقیق حرفه ای برای انواع نمایشگر های حال حاضر برای موبایل، تبلت، آیپد، موبایل های اپل ، سامسونگ و… طراحی شده است.

قالب استارت نکست کاملا قابل سفارشی سازی می باشد. این قالب با داشتن ویژگی های عالی مانند بخش تصویر، بخش رنگ و فونت های زیبای فارسی برای شما کاربران عزیز آماده شده است.

پوسته حرفه ای و زیبای استارت نکست  از آخرین نسخه ” افزونه ویژوال کامپوزر ” برای ساخت صفحات حرفه ای و به سبک ایزومتریک و المان های اختصاصی ساخته شده است.

قالب چندمنظوره استارت نکست با دموها و رنگبندی متنوع و زیبا ، صفحه ساز ویژوال کامپوزر ، سرعت لود بالا ، کدنویسی اصولی و استاندارد ، دارای بسته نصبی آسان + راهنمای لاتین و فارسی انتخابی مطمعن برای شما کاربران عزیز خواهد بود.

برخی از ویژگی های کلی قالب:

استارت نکست

توسط
توسط
توسط
توسط
توسط
توسط