قالب اپن کارت Orinofood -
اشتراک گذاری
Facebook Google Plus Twitter Pinterest

Orinofood یک قالب کاملا پاسخگو برای اپن کارت ۳ است که استفاده از آن آسان و کاملاً قابل تنظیم است. مناسب برای هر فروشگاه آنلاین سوپرمارکت ، فروشگاه مواد غذایی و آشامیدنی ، غذای تازه ، غذای ارگانیک ، فروشگاه سبزیجات و غیره. با طراحی ۱۰۰٪ پاسخگو به وب است.

این قالب اپن کارت از همه سیستم ها و مرورگرها پشتیبانی می کند و ریسپانسیو است، کاربر پسند و حرفه ای است و برای تجارت الکترونیکی شما بهترین راه حل خواهد بود.

طرح زمینه اورینوفود بسیار روان و کاربر پسند طراحی شده است.به مشتریان خود اجازه دهید بدون بارگیری مجدد صفحه به صفحه ی سبد خرید ، لیست خواسته ها ، مقایسه محصولات یا مشاهده سریع محصولات نگاهی بیندازند. ماژول نمایش اسلاید همراه با بسیاری از آگهی های انعطاف پذیر در سایت مکان هایی را برای شما فراهم می کند تا بهترین و داغترین محصولات را در هنگام تبلیغات ویژه به مشتریان خود به نمایش بگذارید.

ورود به سیستم و آژاکس به مشتریان شما این امکان را می دهد تا از طریق یک پنجره بازشو با حساب های اجتماعی خود به سرعت وارد سیستم شوند. علاوه بر این ، اورینوفود با ماژول کنترل پنل Plaza ساخته شده است و به شما امکان می دهد به راحتی صفحه مدیریت خود را شخصی سازی ، ویرایش ، ایجاد تغییرات ، استفاده و غنی سازی مطالب وسفارشی کنید. به طور خاص ، فقط با برخی از عملیات ساده کشیدن و رها کردن ، شما می توانید بدون نیاز به دانش کد ، رابط وب سایت خود را همانطور که می خواهید طراحی کنید.

اگر می خواهید وب سایت تجارت الکترونیک حرفه ای و واقعا منحصر به فرد ایجاد کنید،قالب اپن کارت ارینوفود گزینه بسیار درستی است.

 

توسط
توسط
توسط
توسط
توسط
توسط