قالب وردپرس خبری saladmag پوسته مجله تفریحی

قالب وردپرس خبری saladmag پوسته مجله تفریحی -
اشتراک گذاری
Facebook Google Plus Twitter Pinterest

قالب وردپرس مجله خبری saladmag پوسته تفریحی

کاملا واکنشگرا و رسپانسیو

نمایش در دستگاههای مختلف از جمله تبلت ها و موبایل ها از جمله ویژگی هایی هست که یک سایت حرفه ای باید داشته باشد که شرکت سازنده قالب وردپرس به این امر توجه ویژه ای داشته است که در تنظیمات قالب میتوانید حالت نمایش دلخواه رو تنظیم کنید.

قالب خبری وردپرس سالاد مگ کاملا با افزونه فروشگاه ساز ووکامرس سازگار میباشد که میتوانید در سایت نیز یک فروشگاه راه اندازی کنید و کسب درآمد کنید.

پنل تنظیمات قالب وردپرس saladmag

پنل تنظیمات قالب بسیار کاربردی و حرفه ای میباشد که توسط تیم فریش تم کاملا فارسی سازی شده است که بسیاری از تنظیمات از جمله ایجاد رنگبندی بی نهایت و تعریف رنگ برای تک تک منو ها رو میتوانید انجام بدهید.

نتایج نمایش ستاره دار کردن مطالب در گوگل

برای هر یک از پست ها و مطالب سایت بخش امتیاز دهی رو فعال کنید ،بسیاری از قالب های حرفه ای وردپرس امروزه از برگه ساز استفاده میکنند که پوسته وردپرسسالاد مگ از این دسته قالب ها هستش که میتوانید با استفاده از برگه ساز بی نهایت طرح و چیدمان برای سایت ایجاد کنید

مگا منو :

قالب وردپرس سالاد مگ مگامنوی حرفه ای رو داراست که علاوه بر راحتی کاربرانی که داخل سایت هستند از زیبایی چشمگیری برخوردار است که میتونید به صورت ۴ ستونه مگا منوهارو ایجاد کنید و حتی آخرین مطالب سایت رو به نمایش بگذارید.

 

قالب وردپرس خبری مجله تفریحی وردپرس زیبا

<a href=قالب وردپرس خبری مجله تفریحی وردپرس زیبا" />

امتیازدهی و نمایش مطالب ستاره دار در نتایج گوگل

نمایش مطالب به صورت ستاره دار در نتایج موتور جست وجوی گوگل یکی از امکانات و قابلیت های بسیار خوب قالب وردپرس saladmag میباشد , این مورد بر اساس امتیازدهی به مطالب نمایش داده میشه برای هر پست می توان قابلیت امتیازدهی را فعال کرد تا کاربران و بازدید کننده گان سایت بتونن به مطالب امتیاز بدن بر این اساس میانگین رتبه دهی در نتایج به صورت ستاره نمایش داده میشه.

فارسی سازی کاملا استاندارد

این پوسته وردپرس با کیفیت فوق العاده فارسی سازی و راستچین شده دارای فایل rtl.css و فایل زبان کاملا استاندارد.

دارای برگه ساز قدرتمند

یکی دیگر از امکانات و قابلیت های قالب سالاد مگ برگه ساز قدرتمند آن است با استفاده از برگه ساز می توان بی نهایت برگه با چیدمان و طرح های مختلف ایجاد و به نمایش گذاشت. امروزه قالب های حرفه ای دارای برگه ساز می باشد که قالب وردپرس saladmag نیز از این دسته از قالب هاست.

پنل تنظیمات حرفه ای کاملا فارسی

از دیگر قابلیت ها و امکانات این قالب حرفه ای می توان به پنل تنظیمات ان اشاره کرد یک کنترل پنل حرفه ای و قدرتمند که تنظیمات کلیه بخش ها رو در اختیار شما قرار میده. امکاناتی چون آپلود لوگو و فاوآیکون , تنظیم متن کپی رایت , تنظیم سایدبار کناری برگه های محتلف , انتخاب رنگ برای منو ها , قابلیت قرار دادن تصویر , رنگ , پترن در زمینه و ….

کاملا سئو و بهینه شده برای موتور جست و جو ها

یکی دیگر از مواردی که شاید برای هر سایتی از اهمیت بیشتری برخوردار باشد سئو و بهینه بودن قالب است قالب وردپرس مجله تفریحی سالاد مگ با تکنولوژی جدید وب طراحی شده و استاندرد بهینه و سئوشده شده برای موتور جست و جو ها.

دارای مگا منو به صورت حرفه ای نمایش آخرین مطالب در منو

بخش منو از دیگر بخش های مهم یک وب سایت می باشد تا کاربران و بازدید کننده های سایت بتونن به راحتی به بخش های مختلف دسترسی داشته باشن قالب سالاد مگ به صورت حرفه ای قابلیت پشتیبانی از مگا منوها رو داره به صورت که می توان یک منو به صورت ۴ ستونه ایجاد کرد و گزینه های مختلفی رو در منو قرار داد , همچنین می توان آخرین مطالب را به صورت حرفه ای در منو قرار داد که زیبایی سایت را چند برابر می کند.

در ادامه موارد را به دلیل زیاد بودن امکانات به طور خلاصه معرفی می کنیم

برخی از ویژگی های قالب وردپرس خبری مجله تفریحی وردپرس saladmag

دارای ۱۳ ابزارک اختصاصی

  • ابزارک نمایش آخرین مطالب سایت به صورت اسلایدر
  • ابزارک نمایش آخرین توییت های توییتر
  • دارای ابزارک نمایش ویدیو
  • دارای ابزارک نمایش مطالب اخیر , محبوب ترین ها و دیدگاهها به صورت زبانه
  • دارای ابزارک تبلیغات
  • دارای ابزارک نمایش تصاویر فلیکر
  • دارای ابزارک نمایش آخرین مطالب و تازه ترین ها به چند استایل متفاوت
  • دارای برگه ساز قدرتمند برای ایجاد برگه با چیدمان های مختلف
  • قابلیت انتخاب رنگ مخصوص هر برگه
  • قابلیت قرار دادن ایکون برای منو
  • پشتیبانی از مگا منوها
  • قرار دادن آخرین مطالب در منو
  • دارای دو اسلایدر متفاوت با زیبایی خاص
  • کاملا سئو و بهینه شده
  • نمایش مطالب در گوگل به صورت ستاره دار در صورت امتیازدهی به مطالب

قالب ارجینال وردپرس

اینها فقط برخی از ویژگی های این قالب حرفه ای می باشد.

قالب وردپرس به فروش گذاشته شده به صورت پکیج می باشد فایل درون ریزی xml برای راه اندازی سایت به شکل پیش نمایش + فایل قالب saladmag , و فایل های راهنما ).

توسط
توسط
توسط
توسط
توسط
توسط