راهنمای طراحی آیکون و کاور برای محصولات
- اندازه آیکون محصول ۸۰ در ۸۰ پیکسل تعریف شده و شما می توانید از تصاویر بدون کادر با پسوند png استفاده نمایید.
- عنوان فارسی , ذکر نوع کار (مدیریت محتوای وردپرس , جوملا و …) , استفاده از عناصر محصول هم چون تصاویر به کار رفته, در انتقال صحیح مفاهیم موثر است.
- معمولا به طراحان حرفه ای (فروشندگانی که چندین محصول عرضه می کنند) توصیه می گردد از یک سبک طراحی بهره ببرند.
- تصویر کاور محصول در عرض ۵۹۰ و ارتقاع ۳۰۰ پیکسل تعریف شده ، در طراحی این بخش باید توجه داشته باشید که کل ظاهر و قابلیت های کار شما باید به نحوی در کاور نمایان شود.
- درج تصاویر محصول در رزولوشن های مختلف به منظور نمایش حالت ریسپانسیو قالبدر معرفی بهتر کار شما موثر است.
- ذکر قابلیت های کلیدی و ویژگی های طراحی محصول از موارد با اهمیت در طراحی کاور است.